THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Thursday, January 21, 2010

Selamat Ulang Tahun Sayang

Petang semalam aku diarahkan untuk pergi ke HQ, sebab ada perbincangan dengan big bos masalah prosuder baru kerja kami....dah ler hari ini hari lahir ayah(suamiku)..segala perancangan mama yang telah dirancang sedikit terganggu..maklum ler pergi KL pagi2 lagi.. Sempena ulang tahun hubby hari ini mama buat kek speacial untuk hubby tercinta iaitu kek pulut dan rendang...


SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN YG KE-35 BUAT HUBBY TERCINTA,EN.IZNI B.HJ.IDRIS....
SEMOGA....

-DIPANJANGKAN UMUR & DIMURAHKAN REZEKI SENTIASA .
-MENJADI SUAMI DAN BAPA MITHALI.
-BERJAYA DUNIA & AKHIRAT.
-BAHAGIA KE AKHIR HAYAT.

Saturday, January 2, 2010

Happy New Year 2010

Happy New Year 2010 untuk semue...pejam celik,pejam celik dah masuk 2010..cepat sungguh masa berlalu..mama pun dah masuk tahun 30-an....apa pun tahun 2009 banyak kenangan manis pahit suka duka yang mama sekeluarga tempuhi.....bagaimana pun masa dan tahun tidak boleh berulang...yang penting mama nak buat yang lebih terbaik dari sebelum ini...01/01/2010 hubby membawa mama dan manja pergi shooping ke JJ Ipoh..biasa ler ada sales,lagi pun nak mengabiskan baucer..hehehe..
Seperti biasa setiap menjelang tahun baru hubby mesti bertanya kepada mama "apa azam mama tahun ini" ermmm....biar ler jawapan itu hanya kita berdua saja yang tahu....hehehe..


HAPPY NEW YEAR 2010