THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Thursday, August 20, 2009

Kelewatan Pagi

Kelewatan saya pergi ofis pagi tadi..uuhhhh..memang lambat..nak tahu saya tersedar dari tidor, pukul 7.30pgi..haaa..kan lewat tu...apa lagi celik jer mata tengok jam kat dinding dah pukul 7.30.....saya pun terus ler kelam kabut tak tentu arah dibuatnyer....terus capai towel masuk bilk air,gosok pakaian kerja lak tu dan terus siap..tu nasib baik manja tidor lagi..saya siapkan bekas manja, pakaian dia yang nak dibawa seperti biasa ke umah pengasuh....

Pukul 7.59 saya bergerak keluar...nak tahu, selalunya sampai ofis 20-25 minit,tapi hari ini 10-15 minit jer saya dah sampai ofis...itu pon saya singgah hantar manja dalam keadaan kelam kabut, sampai mama lupa nak cium anak mama tadi.....tapi manja tidor lagi tadi....saya sebenarnyer dah bangun awal seperti biasa tapi tertidor semula so ini ler akibatnyer..hehehehe.......ok ler my husband sudah balik.......

1 comments:

Ain Sauki said...

haaa..bgn lmbt je...
wat ape tu mlm smlm nye haaaa
uhuk uhuk uhuk :D